Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο

Συμβουλές επισκευής ελαστικών tubeless: Πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα κορδόνι επισκευής ή να το μπαλώσετε εσωτερικά με μασόν;

  • από

Αν έχετε πάθει ποτέ λάστιχο, γνωρίζετε την αίσθηση πανικού που επικρατεί. Το μόνο που μπορείτε να σκεφτείτε είναι να επισκευάσετε το ελαστικό σας όσο το δυνατόν γρηγορότερα . Ποιος είναι όμως ο καλύτερος τρόπος για να μπαλώσετε ένα σκασμένο ελαστικό tubeless; Πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα κορδόνι επισκευής ή να το μπαλώσετε εσωτερικά με μασόν (παρόμοιο με το μπάλωμα για τις σαμπρέλες;

Ενώ και οι δύο μέθοδοι θα επαναφέρουν το tubeless ελαστικό σας στη σωστή λειτουργία, υπάρχουν ορισμένες κρίσιμες διαφορές μεταξύ των δύο. Τα κορδόνια επισκευής ελαστικών tubeless χρησιμοποιούνται συνήθως για μικρότερα τρυπήματα, ενώ τα μπαλώματα (μασόν) είναι καλύτερα για μεγαλύτερες τρύπες ή σκισίματα. Ωστόσο το κορδόνι είναι γενικά μια πιο γρήγορη και ευκολότερη διαδικασία από το μπάλωμα.

Λοιπόν, ποια είναι η καλύτερη λύση; Εάν δεν είστε σίγουροι ποια μέθοδο να χρησιμοποιήσετε, ακολουθεί ένας γρήγορος οδηγός που θα σας βοηθήσει να πάρετε την καλύτερη απόφαση για το σκασμένο ελαστικό σας.

Εισαγωγή

Κάποια χρονική στιγμή, είναι αναπόφευκτο το ότι θα πάθουμε λάστιχο. Είτε χτυπήσετε μια αιχμηρή πέτρα ή γυαλί, είτε πατήσετε ένα καρφί, είναι σημαντικό να γνωρίζετε πώς να επισκευάζετε σωστά το tubeless ελαστικό σας, ώστε να μπορείτε να επιστρέψετε στο δρόμο με ασφάλεια. Ποιος είναι όμως ο καλύτερος τρόπος για να επισκευάσετε ένα σκασμένο tubeless λάστιχο; Πρέπει να χρησιμοποιήσετε κορδόνι επισκευής ή να μπαλώσετε εσωτερικά το ελαστικό σας;

Υπάρχουν δύο κύριοι τρόποι επισκευής ενός σκασμένου ελαστικού: κορδόνια και μπαλώματα. Και οι δύο μέθοδοι έχουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους, επομένως είναι σημαντικό να γνωρίζετε τι συνεπάγεται κάθε επιλογή πριν αποφασίσετε. Ακολουθεί μια σύντομη επισκόπηση κάθε μεθόδου επισκευής:

ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΠΑΛΩΜΑΤΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ WELDTITE TUBELESS
ΣΥΛΛΟΓΗ ΜΠΑΛΩΜΑΤΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ WELDTITE TUBELESS

Κορδόνια επισκευής ελαστικών

Τα κορδόνια επισκευής των ελαστικών εισάγονται στην τρύπα του ελαστικού σας για να το σφραγίσουν και να αποτρέψουν τη διαφυγή αέρα. Τα κορδόνια είναι συνήθως κατασκευασμένα από καουτσούκ ή αφρό και είναι σχετικά εύκολο να τα τοποθετήσετε μόνοι σας με τη βοήθεια ενός ειδικού σουβλιού.

Ένα πλεονέκτημα της χρήσης κορδονιών επισκευής ελαστικών είναι ότι είναι γρήγορη και εύκολη η τοποθέτησή τους, κάτι που είναι ιδανικό αν είστε αποκλεισμένοι στη μέση του πουθενά με σκασμένο λάστιχο. Ωστόσο, ένα μειονέκτημα των κορδονιών είναι ότι δεν είναι τόσο ανθεκτικά όσο τα μπαλώματα και μπορεί να μην διαρκέσουν τόσο πολύ. Επιπλέον, ορισμένοι ειδικοί πιστεύουν ότι τα κορδόνια, ειδικά για τα ελαστικά δρόμου, μπορούν πραγματικά να προκαλέσουν μεγαλύτερη ζημιά στα ελαστικά σας με την πάροδο του χρόνου.

Tip Top Tubeless Repair Kit
Tip Top Tubeless Repair Kit

Μασόν (εσωτερικά μπαλώματα ελαστικών)

Τα μασόν τοποθετούνται στο εσωτερικό του ελαστικού σας και συγκολλούνται με ειδική κόλλα. Σε αντίθεση με τα κορδόνια που τρυπούν τα ελαστικά σας, τα μπαλώματα χρησιμοποιούνται για να καλύψουν τρύπες στο ελαστικό σας. Τα μασόν θεωρούνται γενικά πιο ανθεκτικά από τα κορδόνια και παρέχουν επισκευή μεγαλύτερης διάρκειας. Ωστόσο, μπορεί να είναι πιο δύσκολο και χρονοβόρο να τα τοποθετήσετε μόνοι σας.

Εάν έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε μεταξύ κορδονιών ή μπάλωμα του ελαστικού σας, οι περισσότεροι ειδικοί συνιστούν το μασόν (μπάλωμα) επειδή παρέχει μια ισχυρότερη επισκευή με μεγαλύτερη διάρκεια. Ωστόσο, και οι δύο μέθοδοι μπορούν να είναι αποτελεσματικοί τρόποι για να επισκευάσετε ένα σκασμένο ελαστικό εάν γίνουν σωστά. Εάν δεν είστε σίγουροι για το ποια επιλογή είναι η καλύτερη για την περίπτωσή σας, είναι πάντα καλύτερο να συμβουλευτείτε έναν επαγγελματία πριν λάβετε μια απόφαση.

Μετάβαση στο περιεχόμενο