Επιστροφές Προϊόντων
Έχετε κάθε δικαίωμα να αλλάξετε το προϊόν που έχετε παραγγείλει, εντός προθεσμίας 14 ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε! Θα επιστραφούν τα έξοδα αποστολής που πληρώθηκαν από τον καταναλωτή για την αγορά μόνο σε περίπτωση ελαττωματικού ή σπασμένου προϊόντος, αυθημερόν της παραλαβής με εικόνες στο email: shop@2cycle.gr
Για να αποφύγετε την πιθανότητα λάθους παραγγελίας σας προτείνουμε να βεβαιωθείτε για το μέγεθος σας από τις διαστάσεις στην περιγραφή, ή να μας καλέσετε στο 2761062177.
Για την διαδικασία της αλλαγής πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:
Μας καλείτε τηλεφωνικά πριν την παραλαβή και παράδοση για να σας ενημερώσουμε για την διαδικασία. Καλό θα είναι όταν μας καλέσετε να έχετε καταλήξει στο προϊόν που θέλετε.
Για να έχετε το δικαίωμα αλλαγής ενός προϊόντος πρέπει να τηρηθούν στο ακέραιο οι παρακάτω όροι:
Μας ενημερώνετε τηλεφωνικά άμεσα σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή. Η επικοινωνία μαζί μας δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 14 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης.
Το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να βρίσκεται ακριβώς στην ίδια κατάσταση με αυτή που σας τα παραδώσαμε χωρίς σημάδια φθοράς ή χρήσης.
Το προϊόν πρέπει να έχει όλες τις ετικέτες και συνοδευτικά καρτελάκια του κατασκευαστή που είχε με την αγορά του προϊόντος, όπως και την συσκευασία (π.χ. κουτί, απόδειξη) που συνοδεύει αυτό.
Αν το προϊόν δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις διατηρούμε το δικαίωμα να μην δεχτούμε το αίτημα επιστροφής – αλλαγής σας.
Αν τώρα το προϊόν που σας παραδώσαμε είναι ελαττωματικό ή λανθασμένο εκτός από το δικαίωμα αλλαγής μπορείτε να μας ζητήσετε τα χρήματα σας πίσω. Μόνο σε αυτές τις δύο περιπτώσεις επιβαρυνόμαστε εμείς εξ’ ολοκλήρου τα μεταφορικά έξοδα.
O πελάτης δεν έχει το δικαίωμα να δοκιμάσει τα προϊόντα πριν υπογράψει ότι παρέλαβε το δέμα, αντίθετα πρέπει να παραλάβει το πακέτο και να γίνει η δοκιμή αργότερα.
Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, σας επιστρέφουμε την αξία της παραγγελίας σας και τα έξοδα αποστολής που πληρώθηκαν από τον καταναλωτή για την αγορά.
Σε περίπτωση που το προϊόν δεν σας κάνει για οποιοδήποτε λόγω και θέλετε επιστροφή χρημάτων θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά.
Για την διαδικασία της επιστροφής προϊόντος πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:
Μας ενημερώνετε τηλεφωνικά άμεσα σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή. Η επικοινωνία μαζί μας δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 14 ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης.
Το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να βρίσκεται ακριβώς στην ίδια κατάσταση με αυτή που σας τα παραδώσαμε χωρίς σημάδια φθοράς ή χρήσης.
Το προϊόν πρέπει να έχει όλες τις ετικέτες και συνοδευτικά καρτελάκια του κατασκευαστή που είχε με την αγορά του προϊόντος, όπως και την συσκευασία (π.χ κουτί, απόδειξη) που συνοδεύει αυτό.
Συσκευάζεται το προϊόν.
Στέλνετε το δέμα ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ πίσω σε εμάς στα στοιχεία της διεύθυνσης που θα σας δώσουμε τηλεφωνικώς.
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται σε έναν τραπεζικό λογαριασμό που θα μας δώσετε εντός μιας εβδομάδας.